woensdag 1 april 2009

Kaartjes gewonnen

Eindelijk iets gewonnen.
Ken je dat gevoel?
ik win nooit iets!
Om je heen heeft iedereen al eens een leuk prijsje gewonnen en daar zit je dan altijd met je halflege bingokaartje...
Gisteren heb ik bij een online spelletje kaartjes gewonnen!
Eindelijk!
Alleen of ik er écht blij mee moet zijn?
Iets met in de bek kijken van gegeven paarden moet ik mijzelf nu maar ter harte nemen.
Ik heb twee kaartjes gewonnen voor een concert van Anastacia, 14 juni in de Heineken Music Hall.
Wendy is dan weg op congres... is er iemand die voor de lol met me mee wil om tussen de tienermeisjes te staan??

7 opmerkingen:

Ruben zei

jongen, Anastacia is echt wel een goede zangeres! "I'm outa love! SET ME FREE... get me out this missery!!!"

mijn moeder gaat graag met je mee!

Ruben zei

paarden hebben geen bek

Gert-Jan zei

"mijn moeder gaat graag met je mee!"

:-D :-D :-D

Maarrem... serieus, tienermeisjes bij Anastacia? Ze is toch al wat ouder, getuige een melding op Wikipedia: "Eind augustus 2008 gaf Anastacia toe dat ze gelogen heeft over haar leeftijd". Je schamen voor je leeftijd :-S

Anoniem zei

He joh GJ dat heb ik niet gezegd, goed dat ik dat nu even lees.
We zijn een keer naar Marco B geweest, we zagen hem zo groot als een kabouter. Niet echt dus om uit je dak te gaan, dat lukte trouwens toch niet, wel leuk, maar niet super fan

Anoniem zei

Wat bijzonder zeg wat winnen op 1 april dat kun je ook maar 1 keer in het jaar. Thea

Sam of Saam zei

Yes, kreeg gisteren een smsje waaruit bleek dat ik in ieder geval één lezer beet had met het flauwe 1 april-stukje. Zonder dit stukje had ik trouwens nooit de wikipediapagina van Anastacia gelezen, bedankt GJ :-)

Ruben zei

doe nou maar weer een U2 stukje sschrijven jij :(