donderdag 2 april 2009

Solist

Ik ben doorgaans best sociaal ingesteld. Ik houd van een biertje drinken met vrienden of samen eens over een probleem of mogelijkheid praten. Of gewoon lachen. Ja, lachen. Dat doe ik graag samen!

Maar er is één activiteit waarin ik echt alleen sta. Waar ik overigens geen problemen mee heb, want tegelijk hetzelfde lezen is zo onhandig. Ik heb het over mijn Amerikaanse comics. Vandaag heb ik weer een mooi stapeltje gebundelde exemplaren binnengekregen. Van goed geschreven superheldenverhalen (Captain America) tot het materiaal dat voor volwassenen is geschreven (Y: the last man, Fables, DMZ, 100 bullets), ik geniet ervan.

comics

Toch lijkt me het leuk om daar met anderen over van gedachten te wisselen. Ik kom wel eens op fora en ik beluister geregeld een podcast met twee stapelgekke Schotse comicfans… maar het blijft redelijk solistisch.

Misschien moet ik iemand verslaafd maken?
Watchmen draait nu in de bios. Van wat ik ervan heb gehoord is het een slechte verfilming… wil je het origineel lenen?

2 opmerkingen:

Ruben zei

ja graag! ik wil best wel in aanraking komen die die stripboeken van je!

lijken me best mooie albums

Sam of Saam zei

Even voor mijzelf bijhouden:
op dinsdag 7 april leent Ruben van mij:
1x Fables
1x Captain America
1x X-men
1x Y: the last man