vrijdag 17 april 2009

Weg kwijt

Vanavond is het zo ver!

Het tienerkamp 2009 gaat van start.
Heb er enorm veel zin in.
Er is één ding waar ik stiekem tegenop zie… dat is het avondspel van vanavond… jaja, een kampklassieker: de dropping!

Ik heb al mijn richtingsgevoel bij de verdeling van de talenten aan iemand anders gegeven denk ik, want ik voel me altijd hopeloos verloren als we met een groepje de weg terug naar huis proberen te vinden.
Overdag heb ik wel een aardig goed richtingsgevoel, maar als het eenmaal donker wordt…

Tieners en m’n mede-10erleiding vanavond: succes met mij in je groepje!

(ik heb er onwijs veel zin in, heb ik dat al gezegd?)

2 opmerkingen:

dropping commissie zei

hahahaha... moehahahahaha... MOEHAHAHAHAHA

Eef zei

je ziet er stiekem tegenop? Dat is nu natuurlijk niet zo stiekem meer hoor.