donderdag 16 april 2009

Clip en klaar

Ruben vraagt om tjoep-tjoep (in het commentaar op mijn vorige stukje over credit cards en een cd van Amos Lee).

Ik ken Amos Lee eigenlijk alleen van zijn muziek.
Ik heb een cd hoes waar hij opstaat in stemmig zwart en wit met een hoedje op z’n hoofd.
Ik heb geen interviews met hem gelezen, geen sappige roddels over hem gehoord en heb ook geen clip gezien van een van zijn nummers.
En ik vind dat eigenlijk wel prima.

Toen ik op zoek ging naar een tjoep-tjoep fragment, kwam ik twee liedjes van hem tegen die op de cd staan die ik heb. Als je op het ‘filmpje’ klikt, hoor je de nummers… en zie je alleen de hoes.
Dan kun je het venster gerust verkleinen en verder gaan waarmee je bezig was.
En dan ken je Amos Lee vanaf nu alleen van de twee liedjes… en de stemmige zwart-wit foto.

Geen opmerkingen: