zaterdag 22 december 2007

Flinke blog-break



Opgelucht?

Dat was de vraag die we gisteravond in de winterkou aan Delftse winkelwandelaars hebben gesteld. Ik deed mee met de KerstMissie, een vet evenement waar ongeveer 150 mensen (vooral jongeren) verspreid over 15 missies de stad introkken om een licht te zijn in een donkere wereld.

Mijn missie hield in dat we met een paar videocamera's de stad introkken om mensen te vragen of ze iets op hun hart hadden. Door freezing cold weather kregen we weinig mensen voor de lens, maar het was erg gaaf om te doen. Ook echt iets om in de zomer 'ns op te pakken.

Opgelucht?

Ben zelf nu juist aardig gespannen. Eind januari moet ik klaar zijn met mijn scriptie. Ik moet gaan knallen. Lange dagen achter de laptop maken en minder tijd vrijmaken voor andere leuke dingen. Het valt me zwaar, maar het zal gewoon moeten.

Ik hoop 1 februari een stempel te mogen scoren met OPGELUCHT.

Januari dus helaas geen blogs, but I'll return. Ik vind dit veels te leuk.

5 opmerkingen:

Li zei

zo dan dat wordt afkikken....
pfffff
moet ik zelf maar extra veel schrijven of zo

Anoniem zei

Hoi,

laat ik nou net het goede voornemen hebben om ook mijn log weer te gaan bijhouden...

www.32v8.punt.nl

Check de nieuwe lay-out.

Logjes volgen nog....

groetjes,

Hester

Li zei

Wat??? Ik dacht ff dat 1 januari het feest weer zou losbarsten, heb me vergist. Nog een heeeeeele maand wachten....


PPPffffff

das nie leuk

Li

Li zei

hoeveel nachtjes nog?

Anoniem zei

Hey Saam,

Ik wil je graag zegenen deze komende periode met de laatste loodjes van het afstuderen! God is is helemaal voor je en Jezus woont zelfs in je (kol 1:27)! Je kan het, hij zal je kracht geven! YEAH!

Be blessed bro!

Leintje