vrijdag 18 januari 2008

Gastblogs

Ben nog steeds hard bezig met afstuderen.

De boog kan niet altijd gespannen zijn, dus met een kopje thee naast de laptop, ga ik maar weer eens naar het berichtjes-schrijf-venster van mijn weblog.

In de laatste weekjes van blogstilte heb ik een uitdaging voor bezoekers die weleens iets nieuws op sam-of-saam willen zien: schrijf een gastblog!

Sommigen hebben zelf een weblog: een leuke gelegenheid om iets van je eigen schrijfstijl te laten zien op sam-of-saam (en een linkje te geven naar je eigen weblog).
Anderen hebben geen zin om een weblog te onderhouden, maar hebben best inspiratie voor één verhaal.
In welke categorie je ook valt: schrijf een gastlog!

Als er een aantal gastlogs zijn geweest, plaats ik een poll waarin gestemd kan worden voor de leukste gastlog.
Degene die de meeste stemmen weet te verzamelen, krijgt een websurf-overlevingspakket, bestaande uit een zak chips, een fles coca cola en een doosje pickwick theezakjes!

Stuur je log op naar mijn mailadres (die ga ik hier niet publiceren natuurlijk) en doe er een plaatje bij als je het berichtje daarmee wil opleuken.
Tijdens mijn dagelijkse theebreak, kan ik wel tijd vinden om een stukje te plaatsen.







2 opmerkingen:

Anoniem zei

leuk idee hoor!:) Succes he Saam nog effe met de laatste treetjes;)

Groetjes Majella!

Anoniem zei

heb je al veel gastlogs binnen?

ik lust wel naturel en coca cola zero vink prima! thee heb ik liever gewoon, niet "earl grey" als het je blieft