zaterdag 15 december 2007

Huiskamerconcert



Mijn vriendin is vanavond een avondje verjaardagstour doen.
Ik ben lekker bij haar thuisgebleven.
In alle rust even laptoppen en afstuderen.
In alle rust?
Ja, dat was de bedoeling.
Ik had even geen rekening gehouden met een huiskamerconcert.
Dom dom dom...
De buurman kan namelijk gitaar spelen.
Serieus goed.
Hij kan ook zingen.
Serieus, en semi-goed.
Op dit moment ben ik dus aan het genieten van een huiskamerconcert.
Zo eentje waar je normaal een prijsvraag voor moet winnen.
Lucky me.

3 opmerkingen:

Li zei

He sam
he jij geen dagblog?

dagblogger Li

Sam of Saam zei

addict!

nee, ik heb deze weekjes even geen prioriteit bij blogalicious zaken... zal ik nog wel officieus officeel een persbericht over doen uitgaan.

Li zei

ik zeg: blog boven alles