maandag 10 december 2007

Floyd






http://www.soulsurvivor.nl/

Vette styling heeft die site van Soul Survivor.
Op de mainpage vind je ook een link naar de leiderschapsdagen met Floyd McClung. Een inspirerende man die ooit een tijd hier in NL werkte voor Jeugd met een Opdracht.
Nu heb ik nog steeds het idee dat de jeugd een opdracht heeft.
Voor mij als semi-jeugdige de opdracht om achter de opdracht te komen.
Dus ga ik graag even horen wat deze beste man erover te vertellen heeft.

Die gozert is er trouwens ook verantwoordelijk voor dat iedereen die Amsterdam Centraal uitloopt groot boven een gebouw "Jesus loves you" ziet staan.
Mooi signaal, mooi teken van grace vlak voor een buurt vol rossigheden.

Hij schreef ook o.a. 'Het vaderhart van God' , mooi boek.
Laatste tijd zag ik interviews met hem waarin hij het heeft over een relevante, actieve kerk.
Dat zie ik ook wel zitten.
Vandaar dat ik in januari bij de leiderschapsdagen te vinden ben. Jij?

3 opmerkingen:

Li zei

Ik ben dan op de JWO.
Btw: is gozerd niet met een D. Ik weet niet hoor, maar dat dacht ik zo. 2 gozerden of gozerten....????

Sam of Saam zei

Gozerts natuurlijk!

Li zei

o ja tuurlijk, dom van me