woensdag 5 december 2007

Blij van


Waar word jij nou blij van?
Bloggen is best leuk, maar volgens wat onderzoek naar bloggers, schijnt het zo te zijn dat een blog een beetje blijft lopen als de lezers reageren.
....
Ja!
Dus nu is het aan mij om jullie zo te manipuleren dat jullie lezers een berichtje achterlaten.
... is trouwens heel makkelijk, onder elk bericht kun je op x reacties klikken, waarna je op een pagina komt waar je je reactie kunt schrijven. Je kunt dat doen met je gmail/blogger account, maar dat hoeft niet per sé. Het kan ook met alleen je naam of zelfs anoniem.
Terug naar het onderwerp.
Ik doe alvast een voorzetje ok?
Ik word blij van:

En nu jullie!!

2 opmerkingen:

Li zei

Simpele keuze. Nou ja, voor mij dan :P.

Anoniem zei

Ik word blij:

- wanneer ik denk aan Gods liefde voor mij
- van een regenboog die ontstaat terwijl het stortregent
- wanneer Daaf na een lange werkdag thuiskomt
- van een warme kop chocolademelk met slagroom
- wanneer ik een vet idee krijg voor een nieuwe song

...en nog veeeeel meer

Leintjuhh