woensdag 6 mei 2009

Hokjesgeest

zwembad

Ik had gisteren écht problemen kunnen krijgen.
Na het squashen van vrouwlief, haalde ze me op met een leuk idee.
”Ga je mee zwemmen?” Zij mocht na het squashen gratis nog wat baantjes trekken en samen is natuurlijk gezelliger, dus ik ging mee.
Dat was lang geleden!
Het was het zwembad waarin ik mijn A en B diploma haalde. In het water keek ik om me heen en zag ik mijzelf weer met zenuwen in m’n buik langs de kant staan om met kleren en al erin te springen. Of daar.. ja daar! Daar keek ik richting badmeester vanuit het water, benen woest trappelend en vingers in de lucht.

Maar het zwemavontuur ging bijna verkeerd. Al voordat ik het water in ging. Ik had flink ruzie kunnen krijgen.
Wendy ging het kleedhok in om zich om te kleden, en ik ging de ruimte naast haar in. Ik was de enige in de kleedruimte. Rustig omkleden, beetje fluiten. Dan doet Wendy de deur open van de kleedruimte: “Dit is dameskleedruimte 2!”
Yikes, dit had echt verkeerd kunnen gaan. We hebben er lekker om gelachen in het water, terwijl we om ons heen gevaarlijk veel vrouwen zagen zwemmen.
Had ik zomaar ‘de engerd’ kunnen zijn.

5 opmerkingen:

Gert-Jan zei

Ik ben laatst per ongeluk de vrouwentoiletten binnengelopen, alwaar een paar bekenden mij gespeeld boos aankeken... ook niet echt zoals het hoort, zeg maar...
Maar, je hebt tegenwoordig toch ook 1-persoonskleedhokjes? Dan vraag ik me af waarom je die niet gewoon gebruikt. :-)

Tomorrowstand zei

Hoe zag dat er nou uit, die dameskleedkamer?

*wacht in spanning af*

Sam of Saam zei

Het was een beetje dit gevoel:
http://www.youtube.com/watch?v=VRyCFnnbsYQ

Maar wel saai zo zonder vrouwen.

Anoniem zei

Hahaha, jij bent zo grappig Saam. :-D

Suus zei

Oh, dat was ik dus (Suus) hierboven. ;-)