dinsdag 19 mei 2009

Decadent

coffee company

Vanmiddag had ik in bovenstaand pand een aantal ingrediënten voor een momentje genieten bij elkaar verzameld.
Men neme een medium Bambino (koffie, chocolademelk, slagroom), een grote lederen zetel, uitzicht op blije mensen langs een Delftse gracht en een iPhone met je favoriete muziek (eerst A Balladeer, gevolgd door Snow Patrol), terwijl je Peggle speelt, een spel wat echt tot zijn recht komt op de iPhone.
Ondertussen kan ik gebruik maken van het draadloze netwerk om mail te lezen en te twitteren.
Ik ben echt decadent bezig vandaag.
Thuis maar snel aan het huishouden, anders ga ik me nog schuldig voelen ook!

peggle iphone

3 opmerkingen:

Gideon zei

sinds wanneer heb jij een iphone dan :O

Sam of Saam zei

Ja man, ik heb er één sinds eind vorige week. Leuk, leuk...

Ruben zei

deca deca bedoel je?