donderdag 14 mei 2009

Droomwekker

Ik had vanochtend een afspraak met Lian, Ewout en Arno. Een half uur voor de afspraak lig ik nog steeds in mijn bed, diep in slaap. Dan gebeurt er het volgende in mijn droom: ik word wakker door een rinkelende deurbel. Ik loop naar de voordeur en doe open. Lian staat daar en zegt doodleuk “Ja, je kwam niet, dus nu zijn we maar hierheen gekomen!”. Na ontvangst van extra gasten die totaal niets met jongerenwerk te maken hebben, werd ik wakker. Snel, naar die afspraak, anders staat Lian op de stoep!

2 opmerkingen:

Eef zei

Dat is een beangstigende gedachte:S (nee hoor, lian, gezellig als je voor de deur staat, hier ben je welkom!)
Haha, handig hoor zo'n weklian!
(ik heb een wekroos)

Anoniem zei

morgenochtend wil ik zelf uitslapen, dus niet mij wakker dromen Sam!!!