woensdag 21 januari 2009

Zo wil ik ook wel naar huis

5 opmerkingen:

Ruben zei

waarvandaan dan :P

Mieks zei

Dat dit allemaal mogelijk is met 1 simpel katoene onderbroekje :s en dat waarschijnlijk elke dag..

Anoniem zei

fantastisch, het leek me als kind al leuk, als wij een glijbaan zouden hebben van de eerste verdieping naar beneden. Grappig dat die kinderlijke fantasieeen gedeeld worden.
Thea

Ruben zei

ik had vroeger een bed, een hoogslaper, waar een trapje en een glijbaan tegen aan te maken waren. dat betekende dus dat ik iedere ochtend zo uit mijn bed gleed! letterlijk!
meestal haalde pa 'm wel weg, omdat het een onhandig groot ding was. maar met verjaardagspartijtjes waren we er uren zoet mee!

Daniël zei

beetje jammer dat ze niet laten zien dat ie dan in het zwembad in z'n achtertuin terecht komt...