vrijdag 9 januari 2009

Rode lap

Het risico van een blog afsluiten met een belofte aan de lezers, is dat het zo lastig is om weer te beginnen, als je nog niet aan je eigen voorwaarden hebt voldaan.
Ik heb nog geen online fotogalerie met huwelijksfoto's.

Weet je wat?
Als je nog geen foto's hebt gezien en je ze dolgraag wil bekijken, maak je maar even een afspraak met ons. Trekken we een flesje wijn open en eten we er wat lekkers bij (denkt direct aan overvolle agenda en besluit dat dan maar te zien als de eerstvolgende mooie uitdaging).
Waarom dan wel weer beginnen met schrijven?
Lian, van http://liandelft.blogspot.com ging gewoon uitdagend voor me staan met een rode lap. Heel flatteus pakje trouwens, Li! Op haar weblog ging het o.a. over mijn lange blogpauze en of dat te maken heeft met mijn gehuwde staat.
En een ventje dat ergens vast aan zit (vrijwillig en met veel liefde), wil hoe dan ook bewijzen dat hij het truukje nog beheerst en aantonen dat hij nog alle vrijheid heeft.
Dus daar ben ik dan!
Kom maar op!


2 opmerkingen:

Li zei

big smile here :-) lol
goed dat je er weer bent Sam-of-Saam

Li

Eef zei

Joehoe! Leuk om weer wat te lezen (ja ik ben een trouwe lezer, heb me een paar maanden redelijk verveelt:))

Dáág!