maandag 2 juni 2008

Dan wil je bij die negen horen


Bij Draadstaal, satire bij de VPRO, wordt er zo nu en dan eens iets zinnigs gezegd.
Zo ook bij de laatste aflevering van het seizoen.
In een gesprek kwam het op Arachnafobie, de angst voor spinnen.
Een krantenkop stelde dat 1 op de 10 mensen angst heeft voor spinnen.
Een van de krantenlezers stelde dat dit weer typisch een krantenkop is, in plaats van dat ze blijmoedig verkondigen dat 9 van de 10 mensen schijt heeft aan spinnen...

want dan zou je daarbij willen horen....

en dan zouden ze weer met z'n 10en zijn ;-)

Hoe verpak jij je boodschap?

Leuke site trouwens, van Draadstaal: http://www.draadstaal.nl/

2 opmerkingen:

Henri Menheere zei

Vraagje: Ik ben mijn persoonlijke adreslijst aan het bijwerken en ben daardoor alle schrijvers aan het toegoeven van blogs die ik volg. Zou je mij je naam en mail adres kunnen sturen aub?

groetjes

Henri

Sam of Saam zei

Ik plaats mijn e-mailadres niet op een website, de wonderlijke wegen van spammachines zijn ondoorgrondelijk. Met een beetje creativiteit, kom je via de site van mijn werkgever www.morgenstonddelft.nl op mijn mailadres als je naar Samuel zoekt :-)