woensdag 25 juni 2008

Christenen en hun promotie



Bovenstaand filmpje zou zo van de Tellsell-marketeers kunnen komen.
Helaas heb ik nog weinig mooi christelijk promotiemateriaal gezien.
Heb je de mooiste boodschap die je maar kunt verspreiden, heeft het nog steeds niet het niveau van de leuke reclames die er tijdens een STER-blok voorbij kunnen flitsen...

Hoe komt dat?
Zijn er weinig christenen met expertise op het gebied van multimediale pareltjes maken?
Is de kwaliteitsnorm laag omdat het vaak toch om vrijwilligerswerk gaat?

Als troost nog twee filmpjes waarin het naar mijn idee toch leuk gelukt is!





2 opmerkingen:

Ruben zei

we blijven, denk ik dan, zelf het beste visitekaartje van het goede nieuws.

maar of dat nu iets positiefs is ben ik nog niet helemaal uit...

Anoniem zei

Kijk, dat vraag ik me nu ook al een tijdje af. Leuke filmpjes. Goede beelden, sterke ideeën ... zeldzaamheidje. Maar het moet kunnen. Hmmm ... ik krijg al inspiratie geloof ik.

*gaat snel naar bed voordat ie de hele nacht zit te hobby'en*