vrijdag 8 februari 2008

Ik leef!


Ik hoorde al ernstige twijfels opkomen bij sommige bezoekers?
Er werd al aan mijn goede vriend R gevraagd of ik was overleden.
Ik vind het fijn mede te delen dat ik welzeker onder de levenden ben!


Heb flink zitten tikken op m'n kantoortje aan mijn afstudeerstuk en heb dit vorige week af mogen leveren bij mijn begeleider.
Heb daarop ook alweer het nodige commentaar gekregen en mag dit gaan verwerken in een stuk dat volgende week donderdag mooi geprint met kleurtjes en andere fratsen wegkan.
En dan: opgelucht zijn.

En dan naast scriptieën:
Farm onderwijs uitwerken
Kort praatje voorbereiden voor YfC trainingsdag
Potentiële jongerenwerkers benaderen
Voorbereiden aanbidding zondag
Van het mooie weer genieten
Samen met W-lief genieten
Curacaoreis voorbereiden
Vriendin L's verjaardag missen
Slapen
Invulling geven aan vriend GJ's weekopdracht
Flink opruimen en schoonmaken
Blij zijn voor vriend J's nieuwe onderkomen
Fiets repareren

ps. plaatje is een moeie Sa(a)m op vakantie in Kreta tijd terug... illustratief voor hoe ik me vrijdagmiddag 8 februari 15.06 voel.

2 opmerkingen:

Li zei

Ja dat was ik!!!! Toch wel blij hoor.

Anoniem zei

hihi:P

zo voelde ik me ook vrijdagmiddag rond die tijd;)...alleen ik had nog effe te gaan...op dat moment was ik aan het werk!! Gelukkig heb ik het allemaal overleeft en mocht zelfs eerder naar huis omdat ik jarig was die dag:D Kheb genoten van het weekend, twas echt super TOFFF check mijn hyves maar;):P

Kben blij dat het nu er bijna op zit voor je;)...

veel plezier alvast op Curacao:D...tis heerlijk weer daar!!

Liefs, Majella