vrijdag 22 februari 2008

Gefeliciteerd Lian


Ik kan nog met tromgeroffel gaan werken, eerst alle voors en tegens de revue laten passeren, maar goed...
wat kan ik nog aan spanningsopbouw doen, wanneer de titel van dit stuk de uitslag al verklapt?

Het is Lian geworden, een nipte winst van de zieleroerselen van een weblogschrijver boven het vogelvrije stuk. Gefeliciteerd, de prijs komt z.s.m. naar je toe.
Het was lastig om de stemmen te tellen, maar ik heb uiteindelijk meer inhoudelijke argumenten voor Lian geteld dan voor Ruben.

Boven alles was deze wedstrijd een mooi psychosociaal experimentje.
Hoe reageren de deelnemers?
Gaan zij allerlei mensen optrommelen om toch maar te stemmen?
Wat voeren de lezers van de stukken voor argumenten aan om tot hun keuze te komen?

Soms leek het een populariteitswedstrijd, soms werd er gestemd om de lieve vrede te bewaren en soms werd er ook echt een ongelofelijk uitgebreide inhoudsanalyse op de blogs losgelaten.

En wat vond ik eigenlijk een leuker stuk?
Tja... da's weer voer voor een andere dag.

3 opmerkingen:

Li zei

Wat zal ik zeggen?




hoera

Ruben zei

gefelici

Ruben zei

heb je je prijs eigenlijk ooit gekregen?