zaterdag 23 februari 2008

eh... vergeet je... niet!


Ik ben er altijd bang voor.
Iets te vergeten op mijn vakantie.
Woensdag is het zover, en vlieg ik samen met Wen, A & K richting Curacao!
Je zou denken dat ik dagen van tevoren al begin met het inpakken van mijn koffer.
Gezien mijn angst om dingen te vergeten enzo.
Guess again!
Want zo'n uitsteller ben ik dan ook wel weer.
Kunnen jullie mij misschien een handje helpen?
Wat mag ik absoluut niet vergeten op mijn verre reis richting de Cariben?

14 opmerkingen:

Anoniem zei

zonnebril en zonnebrand zou ik zeggen naast je tandenborstel natuurlijk...

Hm...vliegticket is ook handig...

En Wendy niet vergeten ofcourse!
Wel gaaf en lekker zeg dat jullie zo ver gaan, goed gepland na je afstuderen zo gelijk ;-) Hoe lang gaan jullie?

GreetZ,
Marjolein

Sam of Saam zei

Lekker gepland he, heb er onwijs zin in! We gaan twee weken, relaxt he. Lekker de oceaan in, Christoffelberg beklimmen, A's roots bekijken, bbqen op het strand, bruiloft meemaken etc etc

Anoniem zei

Klinkt gaaf allemaal! En lekker lang zeg!Bruiloft van familie/vrienden of zo? Have fun in ieder geval!

Ik dacht trouwens ook nog: misschien moet je niet vergeten iets te ...... ;-) nou ja, vul zelf maar in!

GreetZ!

Ruben zei

een snorkel setje! voor een paar euro heb je een mooie bril en een goede snorkel, nieuw!

fiets ff een keer naar Wet-Dreams, Haagweg 125-b
2612 CR Delft
015 2121377

een snorkel kost zo'n 6,50, een bril kost zo'n 16,50!
absoluut de moeite waard.

en verder...
sokken, zonnebril, pet, trui, ondergoed, zwembroeken (min. 2), oplader, boeken, magazines, flesje-met-limonade-erin-die-je-aan-kunt-lengen-in-het-vliegtuig (je mag niet meer dan 'zoveel' cc p.p. meenemen), waterschoentjes, korte broek, lange broek, rugtas, shirts, fototoestel, pen-en-papier, laptop.....

Ruben zei

snorkel setje is natuurlijk aan elkaar

Li zei

sudoku

Ruben zei

muggenspul?

Anoniem zei

kouwgom voor in het vliegtuig (als je last hebt van je oren bij opstijgen en landen ofcourse)

Ruben zei

regelen dat je in het midden zit, heel belangrijk, dan heb je minder last van de drukverschil binnen het vliegtuig! en een horloge, van de avondzon word je bruiner, je moet wel weten wanneer het avond is!

Anoniem zei

Bij het raam is toch veel leuker! Kan je naar buitenkijken...dus ik zou zeggen, niet vergeten een plekje bij het raam te bemachtigen met een pakje kauwgom (zo schrijf ik het goed he haha)

Sam of Saam zei

Als ik Lein en Ruub niet had...

Heb een mooi snorkelsetje gekocht bij het adres wat Ruub aangaf, thx voor de tip.

Verder: jaja, toch iets vergeten. Ik kon m'n zwembroek echt niet vinden!!
Gelukkig was daar mijn nieuwe huisgenoot/surfdude M die mij een hele hippe simmerstyle zwembroek kon uitlenen. Op Curacao dan ook maar een nieuwe kopen.
Echt Sa(a)m-actie!!

Aan alle lezers: tot over twee weken.
Ben nog erg hyper, weet niet of ik zo de slaap kan vatten, heb er enorm veel zin in.

Ruben zei

is u er al!?

Ruben zei

Sterft Sam-of-Saam een langzame dood? of zullen wij hier binnenkort de spannende avonturen van Samuel in Curacao lezen... kijk de volgende keer naar...
www.sam-of-saam.blogspot.com

Li zei

ik wil ook weer een sam blog!!!
sam
sam
sam

Groetjes, Li