vrijdag 6 maart 2009

Nachtje niet slapen

Vanavond is het zover! Dan gaan we met twee groepen tieners naar de StarGames 2009.
Het belooft een mooie nacht te worden met de meest bizarre spellen, spartelen in het zwembad, 3FM, gezelligheid en fun met de 10ers en dat alles in een grote sporthal met nog zo'n 1000 anderen, gevuld met de zoete lucht van energydrinks.

Bovenstaand filmpje is afkomstig van vriend R die het evenement mede organiseert. Ken je hem, doe dan de komende tijd een beetje voorzichtig met hem, dit soort acties vragen veel van je!

Nog twee vragen aan de hand van het filmpje:
- Brood gast jorzelf?
- Wat doet dat laatste meisje in de keuken voordat ze wordt geïnterviewd?

2 opmerkingen:

Ruben zei

haha! ik heb me lang afgevraagd wat dat meisje aan het doen was.
Het de handdoek in de ring gegooid en ben er maar vanuit gegaan dat ze het naar d'r zin had :)

broadcast yourself!

R
ps. het gaat wel weer... na vrijdag op zaterdagnacht lekker ontspannen. het hele weekend niks te doen :)

Anoniem zei

Ik ga me zelf niet uitzenden, moet ik eerst maar eens weer naar de kapper enzo.
Fantastisch dat meisje is een voorbeeld voor de andere leiding, zij bereid zich voor op 1000 tieners, drinkt cola. En weet dat ze de tieners moet aanmoedigen, van daar die luid spreker. Prima leiding dus, zuinig op zijn!!!