vrijdag 13 februari 2009

Langs elkaar heen lullen

Gisteravond hadden we met de mannen van mijn huiskring een avond over seksualiteit.
Geinig, gezien de uitslag van de laatste poll.
De avond was al gepland, voordat de poll werd opgesteld.
Het was goed, vooral omdat we het dichtbij onszelf hebben gehouden, open en eerlijk.
De suggesties die in de reacties op mijn seksstuk zijn opgeschreven kloppen dan ook wel, een hechte huiskring is een goede plek.
Het ging mij meer over de hele kerkcultuur en hoe wij er in zijn algemeenheid mee omgaan. Hoe we onze tieners voorleven en met wat voor bagage wij seksualiteit vaak ongewenst opzadelen.
Soms hebben we heel effectief langs elkaar heen geluld trouwens, wat me weer deed denken aan een hilarisch filmpje waarin een verslaggever toch niet helemaal begrijpt wat de beste man bedoeld met 'van de verkeerde kant'.

4 opmerkingen:

Ruben zei

ven du verkeerde kèènt...

Ruben zei

kun je niet sommige columns/blogs op de website van de EGM plaatsen? enkele blogs hoef je maar iets uit te bouwen en je hebt een column...?

Anoniem zei

Ja als we dat gaan doen wil ik ook wel een column op de site!

Eef zei

Heej, even over je poll! Als je nou niets VAAK hebt? Je gaat ervan uit dat iemand van één van die dingen vaak last heeft. Je zou er nog een optie aan vast kunnen plakken, sommige hebben maar soms last van één van die zaken (of nooit!).