vrijdag 6 februari 2009

Jonge Neo

Jezelf verplaatsen in een ander...

Iets waar je altijd naar kunt streven, maar wat nooit totaal lukt.
Je blijft uiteindelijk zelf degene die wat je ervaart in je koppie tot iets logisch probeert te maken.

Vroeger had ik weleens de fantasie dat ik de enige was in de wereld die echt leefde, de rest was dan acteur of figurant en ergens was dan een regisseur die de gebeurtenissen op m'n levenspad voorbereidde. Eng he? Het is toch wel aardig goedgekomen met mij.
Misschien was de fantasie een beetje wat Neo in de Matrix films langzaam begint te ervaren... is dit nu het echte leven, of is het een illusie?

Het ventje in onderstaande filmpjes (origineel en remix) heeft ook wat moeite met de realiteit na een bezoekje aan de tandarts. Enjoy.



3 opmerkingen:

Li zei

haha, funny

Anoniem zei

Blijkbaar last van zijn verdoving, echt grappig dat ze het op "muziek"hebben gezet.
Jouw fantasie is uitgewerkt in een film die je zeker wel gezien hebt onderhand. Dat is pas grappig dat een ander dat dus ook heeft die bepaalde gedachten. Dus zo uniek denken we vaak niet.
Vroeger dacht ik als kind: het zou leuk zijn een pretpark met reuze meubels, met glijbanen en schommels eraan. Nu heb ik een foto in de hal hangen waar op FJ zit op een reuze stoel. Iemand anders heeft een deel van mijn fantasie uitgevoerd. Ik denk trouwens nog steeds dat een heel pret park vol reuze meubels ontzettend grappig is voor ouders en kinderen.Thea

Anoniem zei

ahhh ik vind het gewoon zo zielig voor dit jochie...goed, het is al gebeurd ;-)