donderdag 7 augustus 2008

Magie en slechte vertalingen

Met vriend J heb ik net even moeilijk zitten doen om een router aan te sluiten op een ander apparaatje, waardoor Wen en op de Lodensteijn nu draadloos kunnen surfen.
Op een installatie-cdtje van de router kwam ik de volgende onheilspellende aankondiging tegen:

Begin de slimme installatinmedewerker van de Tovenaar

Na te hebben gebeden voor bescherming, ben ik toch aan deze occulte praktijk begonnen en heb ik nu internet. Heb ik me nu ingelaten met kwade machten of hebben we betere vertaling van tongen nodig bij het bedrijf Netgear?

2 opmerkingen:

Unknown zei

haha das schrikken :P
ben nu wel heel benieuwd naar de originele engelse tekst ;)

Ruben zei

er komen alleen maar slechte dingen van dat internet... zo zien we maar weer... Saams laten zich zelfs al in met slimme installatinmedewerkers van Tovenaars!
pas je wel goed op jezelf jongen?