woensdag 16 juli 2008

Mijn pa is gangster

De laatste dagen waren thuis best heftig.
Mijn vader is nierpatiënt en moest een onderzoek ondergaan om te kijken of alles goed zat.
Allerlei slechte scenario's speelden zich af in zijn hoofd.
Angst bouwde zich op en het was moeilijk om zich daartegen te wapenen.
Samen bidden, veel bidden en woorden van hoop delen.
Een heftige tijd en soms is het lastig wanneer je oprecht smeekt om rust en de onrust maar door zijn hoofd blijft razen.
Maar ik heb ook mooie dingen gezien in deze periode...
verootmoediging (mooi christenees woord he) en een blijvend uitspreken van vertrouwen in Jezus.

Vanmiddag gingen we naar de dokter.
Bibberend ging hij zitten en deelde ik de dokter mee dat pa ontzettend nerveus is.
Met een brede lach vertelde de dokter dan maar snel: "Het is goed."

Mijn vader werd intens blij.
Hij pakte de hand van de dokter en schudde hem stevig, pakte de handgreep door en...
wat doet pa nou?
Hij geeft de dokter de boks!
Gast, mijn pa is gangster!

3 opmerkingen:

Anoniem zei

Wauw, super nieuws!!
Wat fijn zeg!:)...Amen!!

hihi...die vaders van tegewoordig he;) nice!

GBY Majella

Li zei

de bom!!!!!!!!

Li

Ruben zei

Super nieuws!

ook dat het meevalt met de nieren van je pa :)